Amalie

Tuross Heads

Skrevet 25.08.2014 klokken 11:50 | Kategori: Australia | Kommentarer: 2

Vil minne om at kommentarfeltet er pent, og eg hadde satt stor pris p tilbakemeldingar fr dykk som les. Vil ogs seie at det er umogleg for meg f blogga veldig ofte, d eg trur dette kunne blitt ein kjedelig blogg. Det skjer ikkje alltid s mykje, s d er det betre blogge nr det frst skjer noko!

P fredag reiste eg, Ally (outbound 2015 til Finland), Lilja (inbound 14/15 fra Finland) og min vertsfar Scott til Tuross Heads p srkysten for delta p den frste studentweekenden der. Fr fredag til laurdag var det kun vi inbounds som deltok, og s kom neste rs outbounds laurdag morgen. Nr vi kom p fredagskvelden, koste vi med ein baby wombat, t middag og haldt p med morsomme bli-kjent aktivitetar. I r er her utvekslingsstudentar fr Norge (meg), Finland, Tyskland, sterrike, Sveits, Brasil, USA, Frankrike, Belgia, Tyrkia, Italia og Taiwan (ho har ikkje ftt visum enda, s ho har ikkje reist hit). Alle var kjempehyggelige og utadvente.

Lrdags morgen veksla vi pins og visittkort med kvarandre, s no ser blazeren min litt mindre naken ut enn det den gjorde fr eg reiste! Etter frukost kom outbound-studentane, og etter litt informasjon samla vi oss i grupper og snakka og svarte p sprsml fr dei som skal reise til landet vi sjlv kom fr. Eg fekk mtt han som skal reise til Norge - og han skal faktisk reise tilSTRANDA. Var sjukt tilfeldig, og han var den einaste som faktisk har ftt vite noko i det heile tatt om kvar han skal - good job Stranda Rotary, eg er herved stolt av vere "medlem". Han var ein ganske hyggeleg kar, som eg trur kan passe godt inn i 98-kullet. D han kjem fr Canberra, Australias hovudstad, kan det kanskje bli eit lite sjokk komme til bitte lille Stranda, men eg prvde overbevise dei om at Noreg er eit lite land, og han fr reise rundt i landet ganske mykje lettare enn i Australia. I tillegg har Stranda masse fritidstilbod, og eg er sikker p at han kjem til f eit fantastisk r der. D vi har ogs sagt oss villig til eventuelt vere vertsfamilie viss nokon kom til Stranda p utveksling, kan det ogs vere eg fr ein vertsbror nr eg kjem heim - om ikkje han bur der nr eg er vekke...

Vi fekk ogs litt tid til g ned p badestranda. Nokre av dei andre bada bde p dagen og litt seinare p kvelden - personleg foretrakk eg sj p (har meget drlig erfaring med snn spontan bading..). Etter litt pynting med kjole og blazer t vi middag, og seinare var det "P A R T Y" (som vr district chairman ville sagt) med musikk og masse godt. Sndagen gjorde vi ikkje s mykje anna enn ete frokost og oppsummere helga.

D eg kom heim igjen skypa eg med mi kjre Julie ei stund, noko som var utruleg godt♥

Det var kjempekjekt f mte alle dei hyggelige utvekslingsstudentane, og sjlv om eg for det meste kosa meg, veit eg ikkje enda om eg gler meg s veldig veldig masse til neste gang. Den "stereotypiske" utvekslingsstudenten er ganske utadvent og flyg rundt og pratar lett med alt og alle - og det var akkurat det alle der var. Sjlv er eg slettes ikkje snn. For meg tek det tid pne meg og angripe folk med personligheta mi p den mten, og ganske masse av fritida vi hadde var nokre ganske "kleine" timar for meg. Det var ogs ein setting der eg var omringa av masse nye folk igjen, og denne helga fekk eg ogs mykje meir heimlengsel, igjen. Tuross var kjempefint - og eg ser fram til feriere der i nokre dagar i rdgivaren min sitt feriehus der. Alt i alt var helga heilt OK - eg er glad for ha mtt alle, men den kunne absolutt vore betre. At den ikkje var tipp-topp var heller ikkje nokre andre enn min egen sin feil. Snn er livet!

Jeg har ikke tatt alle bildene, men har lnt noen av de fra Joshua fra Tyskland og Lilja fra Finland!

Melbourne

Skrevet 18.08.2014 klokken 10:24 | Kategori: Australia | Kommentarer: 0

Heisann!!

Klokka 6 fredags morgon reiste vi til Canberra for ta fly til Melbourne. Etter ein god frokost p flyplassen og ein kort og behageleg flytur, kom vi fram til leilegheitene vi skulle bo i. Vi gjekk s litt rundt i byen og sg. Lisa og Michael tok meg med til eit museum (eg hugsar ikkje kva det heiter..) om innvandringshistoria til Australia. Sjlv om eg ikkje er ein museum-person i det heile, var det faktisk ganske spennande. Eg feila som liberal Unge Venstre-politikar - d eg avviste ein gresk familie sin visumsknad til 1920-talets Australia, og fekk streng beskjed om at den avgjerdsla var for streng... Deretter tok vi ein kjapp runde med Laser Mania, som eg tapte stort. Dessverre.

Nr kvelden nrma seg for vi til ein skytehall for g p skyter. Eg mtte prve lre stakkars Michael g p skyter, men med bde meget begrensa engelsk og skytekunnskaper, gikk det ikkje heilt som smurt. Kjekt var det likevel, og han blei i alle fall litt betre etter kvart! Etter dette tok vi turen til eit pariserhjul, for f oversikt over Melbourne - og for ein fantastisk fin by! Personleg likar eg Bergen betre, men Melbourne er jaggu ikkje langt unna! Klokka 7 var det fyrverkeri-show p havna, fr vi gjekk tilbake til leilegheitene for ete litt gourmetpizza.

P laurdag starta vi dagen p Victorian Museum, der eg fekk lrt meir om historia til aborginiarane. Ogs dette museumet var ganske spennande og veldig bra laga til. Deretter tok vi bybana til St. Kilda for prve ut Luna Park - p jakt etter litt adrenalin. Adrenalinjakta var mislykka fr mi side (trur eg m ha ein ganske hg adrenalinterskel), men det var kjekt likevel! Vi drog s tilbake til leilegheita, s eg fekk nyte min sikkert 100. cheeseburger sida eg kom. Ikkje bra.

Lrdag kveld var det tid for Collingwood - Brisbane p den (tydeligvis) strste fotballbana i AFL. Vertsmor er ein meget ivrig Collingwood-supporter, s difor mtte eg trosse ho og heie p Brisbane Lions. Litt for vere vanskeleg, men ogs fordi det hadde vore kult med ein lve-pin p blazeren, d ei lve er Norges nasjonaldyr. Det var ein ganske kul opplevelse - men europeisk fotball er fortsatt sporten i mitt hjerte. D vi kom heim igjen var det tid for Manchester United - Swansea, ein kamp som var ganske skuffande - meir treng ein ikkje seie om den saken.

Fr vi begynte p heimreisa p sndag prvde vi ut ein slags ny greie der vi fekk prve oss som drapsetterforskarar. Vi blei plassert i eit rom, og skulle prve lyse gter for kome oss vidare til eit nytt rom, og deretter finne ut kven mordaren var i rom 3. Vi kom oss s vidt inn i rom 2 fr tida var omme, noko som var flaut nok..

Etter mitt nske drog vi s til ei gokart-bane langs motorvegen p veg heim til Yass. Han som jobba der er no overbevist om at eg er eit naturtalent i sporten, og at eg burde fortsette med gokart. Etter frste runde hadde eg beste tid p 39,4, og d han kom bort og lova meg sponsorkontrakt om eg kom meg ned p 36, tok eg utfordringa og kjrte p. Mi beste tid vart d 37,3, og eg tok difor rekorden for jenter og var 5 sekund etter den absolutt beste tida p bana. Ganske kult, og eg kan gjerne tenke meg kjre gokart mykje oftare!

Vi kom heim seint p kveld, og eg er no heime etter ein dag p skule igjen! Halsen min har forverra seg igjen, og eg byrjar miste stemma. Ikkje kult, og meget lite attraktivt.

Sida sist

Skrevet 10.08.2014 klokken 13:24 | Kategori: Australia | Kommentarer: 4

Hei alle sammen!

Sida sist har det skjedd ganske s lite, egentlig. Eg returnerte til skulekvardagen p torsdag, sjlv om forma fortsatt ikkje var tipp-topp. Eg fekk faktisk ordna det slik at eg no ikkje tek "maths extension" lenger, og heller skal ha sport kvar torsdag ettermiddag. Ettersom eg gjer alt det same i kvar mattetime ser eg heller nytta i f trent litt. Men det skal alts nemnast at gym her i Australia er meget annleis enn heime. Her verken skiftar eller dusjar ein fr/etter (det heng saman med at gym er i siste time), og til no har vi kun spelt sportar eg aldri i livet har vore utfor. I tillegg kombinerar dei alle mulige sportar eg aldri har hrt om til ein aktivitet. Meget spesielt, men eg er jo her for oppleve og lre nye ting!

Fotballskoa mine kom p torsdag!! For ett par veke sida bestilte eg meg nokre nye Nike fotballsko fr England sida mine gamle var i ferd med g i stykker. Skoa var akkurat s vakre som det eg venta dei skulle vre - om ikkje enda vakrare. Eg bestilte dei med initialane mine og norskeflagget. I tillegg valde eg grnne og gule, som er fargane p Australia sine landslagsdrakter. Berre nyt;

P fredag tok eg meg sjlv i nakken og la ut p min frste joggetur sida eg kom. Fr her eg bur og til hovedvegen er det 5 km, s eg jogga dit og tilbake. Etter ein kjapp dusj drog eg, Brooke og Isabella til Walker Park for sj Rugby League. Det var srs kaldt, men ein ny og interessant opplevelse. At ikkje fleire blir skada er eit under for meg...

Her er vegen eg jogga p i 6 av 10 km. Ikkje det beste for mine kne og leggar, men det funka vel..

Lrdag var det fotballkamp igjen. Med sre og stive leggar og lr var grunnlaget allerede lagt for min prestasjon for dagen - d eg spelte utruleg drleg. Vi vant 4-0, og eg scora ett. Sjlv kor skuffa eg er av mine eigne prestasjonar, er det kjempekjekt vinne ein kamp der fleire har ftt scora og vore med p seieren. 9 av 9 mulege poeng og 9-0 i mlforskjell - der eg har scora 5 av dei - sida eg kom, er likevel noko vere forngd med.

P kvelden drog eg til Canberra for feire Brooke sin bursdag som er p tirsdag. Vi t middag p Nando's og drog deretter til ein skytehall der vi gjekk p isskyter. I starten var det forferdelig vanskeleg, d eg ikkje har sttt p skyter p 4-5 r, men det var veldig kjekt!

Slapp av mamma, eg har ikkje lagt p meg s mykje, sjlv om det kan sj slik ut ;))

Det blei ein tidleg morgon p meg idag, d Michael hadde ein fektekonkurranse i Canberra. Fekting er absolutt noko nytt for meg, s det er ganske interessant flgje med p. Michael fekta bra (det var i alle fall det dei som har meir peiling sa) og kom p 4. plass. Scott tok meg med p ein kyretur rundt i City (den mest by-liknande delen av Canberra), der eg fekk sj The Parliament p nrt hald. Seinare kyrde vi opp p eit utkikspunkt med utsikt over heile byen. Snn ca.

Den raude stripa dokke ser i midten av bildet er War Memorial, og er eit stort omrde med memorial til alle krigane Australia har innvolvert seg i. Rett over den "man-made" innsjen, ser ein s vidt nokre kvite greier, og det er der parlamentet ligg. Ganske kule bygningar!

I morga blir det tilbake til skule, og p fredag reiser eg og vertsfamilien tilMELBOURNE. Der skal vi sj AFL (vertsmor sitt favorittlag Collingwood spelar) og forhpentligvis go-kart. Melbourne skal visstnok vere ein ganske s fin by, s eg gler meg stort!!

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

Vellykka kjttkaker, og presentasjon for Rotary

Skrevet 06.08.2014 klokken 09:10 | Kategori: Australia | Kommentarer: 2

P sndag skulle eg som nemnt lage kjttkaker for vertsfamilien. Ettersom eg aldri i livet hadde laga det fr grunnen av, var eg meget spent p resultatet. Etter ein liten "livevideo-snap" med litt tips fr mamma, trur eg at eg trr innrmme at kjttkakene var av dei beste eg har smakt. Vertsfamilien likte det ogs veldig godt, og eg er absolutt klar for lage det oftare. Godt med litt god norsk mat innimellom alle Maccas-run'a mine ;-)

I gr (tirsdag) var eg p mte i Rotary igjen. Ogs denne gang var bde selskapet og middagen tipp-topp. Eg haldte ogs presentasjon om kven eg er og kvar eg kjem fr. Den fekk eg mykje god respons p - og dei var overraskande nok veldig imponert av engelsken min. Sjlv er eg ganske lite imponert, heller det heilt motsatte.. Men i alle fall, s har mange av medlemmane i Yass Rotary tenkt ta meg med p mange forskjellege turar rundt i distriktet! Det var ein vellykka kveld, og eg kunne ikkje komt inn i ein betre Rotaryklubb enn dette - alle er veldig hyggelege og interesserte i kvar eg kjem fr. Forresten skulle eg seie at eg kjem fr verdas finaste omrde. Dei blei med andre ord ganske imponerte over Stranda og omegn. Har aldri vore stoltare over f representere bygda og kommuna mi♥

Ellers har eg faktisk ikkje vore p skule sida mandag.. vere heime fr skule var faktisk (sorry mama og pappa ♥) planlagt fr bde mi og vertsforeldra mine si side - d det var Manchester United - Liverpool klokka 10 australsk tid. D gr det faktisk ikkje ann sitte p skulebenken, alts.. Det som ikkje var like planlagt var at eg faktisk skulle bli sjuk. Med opphovna mandlar og drvel blei eg sofaliggande idag ogs.. Etter eit legebesk idag tidleg har eg alts kun hatt eit virus. Sjlv om eg er glad for at det ikkje var streptokokkar/halsbetennelse igjen, er det meget kjipt at der ikkje er noko ein kan gjere med det, og at eg kun m vente til det blir bedre.. Ingen fotballtrening p meg idag, d....

I morga skal eg og vertsmor til Canberra igjen for fikse bursdagsgave til Brooke, og for fikse diverse anna. I helga feirar Brooke 18-rsdagen sin, og vi skal til Canberra for g p skyter - noko eg gler meg veldig til. Har ogs fotballkamp p laurdag - heldigvis ein heimekamp - s fr eg sj korleis forma er til d.

Eg har endelig funne meg skikkeleg tilrette her, og byrjar virkeleg like meg her. Familien er s super som den kan bli, og folka her er sinnsjukt hyggelege! Eg hadde faktisk ein "draum" her ei natt om at mamma beordra meg heimatt - noko eg ikkje var srleg glad for. Ser p det som eit meget godt tegn p at underbevisstheita mi byrjar forelske seg i Yass og Australia allereie!

No sit eg og gaflar i meg is og brownies, noko eg har gjort alt for ofte i det siste.. ser eg ikkje allereie ut som ein ball, gjer eg det hvertfall snart...

Woden Valley Wolves - Yass FC

Skrevet 02.08.2014 klokken 14:55 | Kategori: Australia | Kommentarer: 0

0-4!! Idag spelte vi kamp p Mawson i Canberra, mot Woden Valley Wolves. Frste omgang var ein veldig god omgang, og eg scora 3. Scora eit ml som definitivt fr plass blant mine topp 3 finaste ml. Ein suksessfull fotballrdag, igjen! No gr det i kortspill her i heimen, og i morga blir det kjttkaker i brunsaus. Ikkje at eg faktisk har laga det fra botnen av nokon gong - s dette kan bli interessant for alle partar..

Veka mi

Skrevet 02.08.2014 klokken 01:41 | Kategori: Australia | Kommentarer: 1

(Sjlv p andre sida av jordkloda har mamma evna til overtale meg.. Eg hpar berre ikkje norsklraren min bestemmer seg for kike innom her...)

Denne veka har vore veldig bra, og har gtt veldig fort! P mandag blei eg innrullert i spansk, s no slepp eg bekymre meg for mtte ta det opp igjen som privatist nr eg kjem heim igjen! P kvelden var det bursdagsfest p fotballbana, noko som var veldig koselig. Populrt tema for kvelden var typisk australsk mat dei skal prve stappe i meg. Eg har enda ikkje prvd vegemite - og har heller ikkje tenkt gjere det i nraste framtid, berre s det er nemnt.

Dette er meg og to lagvenninner - Caitlynn og Taylah!

Tirsdagen fekk eg skypa med mi kjre Kristin! Det var godt f litt visuell heimleg kontakt igjen. Deretter drog eg p mitt aller frste mte i Yass Rotary. Folka her var veldig koselig, og maten var kjempegod. Eg gler meg allerede masse til neste mte p tirsdag (.. Eller ikkje?? Eg skal halde presentasjon, og med mine engelsk kunnskapar kan dette bli interessant for alle andre enn meg..) Onsdag skjedde det ikkje s mykje, anna enn fotballtrening.

Torsdag drog eg og Brooke p mitt frste Maccas-run (eit australsk uttrykk for fare p McDonalds). Tru det eller ei, men bitte lille Yass har bde KFC, McDonalds og Subway. Ein lettelse for ein stakkars utvekslingsstudent som var bekymra for ikkje legge p seg noko "exchange weight"! Deretter drog vi heim til Brooke for ete heimelaga hamburgera med mora til Brooke. Enda ein lettelse for mi lille vektbekymring! Det var veldig koselig.

P fredag var det "career expo" p skulen sitt bibliotek heile skuledagen. Det var heilt valgfritt delta - men kven sei vel nei takk til gratis gyldig fravr ein heil skuledag? Ikkje eg i alle fall!! (Usikker p kva Ms. Rosa meiner om mi manglande spanskinnlevering, d...) P kvelden tok Brooke og Louise meg med p ein australsk musikal. Den var veldig bra, med masse slangord og australsk musikk! Deretter gjekk turen til enda eit Maccas-run.

I helga er eldste vertsbror p besk, og p sndag skal eg lage kjttkaker i brunsaus til heile familien. I dag, lrdag, skal eg til Canberra for spele fotballkamp. Eg skal ogs prve f tatt nokre bilder av Yass, slik at dykk kan f sj kvar eg bur!