Amalie

Familiebesk

Skrevet 11.01.2015 klokken 10:30 | Kategori: Australia | Kommentarer: 0

Hei alle sammen!

Den 24. desember var av dei beste dagane i mitt liv. D eg sg dei endeleg komme gjennom drene p flyplassen i Sydney, banka hjertet mitt s fort som det aldri har banka fr, og trene rant. Det var av dei beste flelsane nokon gong. endeleg f klemme mamma og pappa, etter s alt for lenge. Det kan ikkje beskrivast eller tenkjast seg til, det m opplevast. S utrulig fantastisk var det.

Etter ein liten frokost p McDonalds tok vi bussen til Canberra, der ein i Rotary henta oss. Vi prvde speide etter kenguruar p vegen til Yass, men oss kom fram til huset vi lnte (fr ei fr Rotary) uten ein einaste ein i sikte.. Etter ha skifta og komt oss litt til rette gjekk vi opp p Walker Park, der eg hadde ftt nokre folk saman for vise familien min ein kamp med touch. P veg opp fekk eg og vist dei litt rundt i Yass. P kvelden t vi middag med Brooke og Shirree (som no er vertsfamilien min), slik at familien min blei kjent med dei ogs!

1. juledag blei feira med vertsfamilien min. Det er alts julelunsj, i staden for julemiddag, ein et her. Sjlv om det regna, blei det ein kjekk dag, med masse fine gaver og morosame spel. Personleg fretrekk eg den norske jula, men det var ein ny og veldig annerleis opplevelse.

2. juledag reiste vi til ein vingard for vinsmaking saman med Kirsty (president i Yass Rotary), fr eg viste dei rundt i Canberra, der vi drog p eit utkikspunkt og kyrde rundt parlamentsbygninga. Natt til 27. reiste mamma og pappa til New Zealand for beske Natalie, som var utvekslingsstudent p Stranda for nokre-og-tjue r sidan. I mellomtida var eg, Sander og Karoline framleis i Yass, der vi drog p shopping i Canberra, spelte tennis og var ute ved elva saman med Brooke og familien for st p vannski.

P nyttrsaftan tok eg og sskena mine bussen til Sydney for mte mamma og pappa p flyplassen igjen. Etter mykje styr om kvarr/korleis vi skulle lagre bagasjen medan vi var i Sydney (d vi skulle ta flyet tidleg morgonen etter og ikkje skulle bu p hotell), kom vi oss endeleg inn til byen for oppleve fyrverkeria. Etter ein god middag p ein gresk restaurant, gjekk vi til The Rocks for sj fyrverkeria ved midnatt. Det var ganske kult, sjlv om vi ikkje sg s bra som vi skulle nske. Deretter blei det toget til flyplassen, og venting p at flyplassen skulle pne, fr vi sjekka inn bagasje og satte oss p flyet opp til Cairns klokka 6 frste nyttrsdag.

D vi endeleg kom fram til hotellet i Cairns, mtte vi vente ei stund ved bassenget fr vi fekk kome inn p rommet. Rommet vra var kjempestort og veldig bra, s det var ein fin overraskelse. P kvelden gjekk vi inn til sentrum av Cairns for feire bursdagen til kjre mamma? Der t vi p en indisk restaurant.

2. januar var det tid for opplevelsestur til korallrevet. Dit ut tok vi bt, og der fekk vi snorkle over korallrevet, ta ein "undervanns-bt" der vi sg skilpadder, og vi fekk ein slags "tropisk" lunsj. Dette var ein veldig vellykka dag, og det var veldig kult sj korallrevet, med fiskar, skilpadder og undervannsplantene. Pappa og Karoline fekk faktisk ogs sj haiar!

Deretter hadde vi ein dag der vi berre slappa av (med andre ord drog p shopping), fr vi drog p ein guida tur til regnskogen den 4. Dessverre regna det hardt den dagen (noko som kanskje gir litt meining, d det faktisk er kalla ein regnskog). Vi sg ingen krokodiller i elva, men det var likevel kult sj alle dei ulike plantane i regnskogen. Vi fekk g rundt i regnskogen, og vi gjekk ogs p badestranda der Captain Cook kom inn. Vi fekk ogs ein liten presentasjon fr ein ekte aborginier, om kulturen og trua deira!

Dagen etter det slappa vi av ved bassenget og spelte litt tennis, fr vi tok flyet til Gold Coast neste dag. I Gold Coast leigde vi ein bil, og kyrde til hotellet vi skulle bo p (i Surfers Paradise). Hotellet var ogs her kjempefint, og det lg rett ved badestranda. P onsdagen drog vi til Dreamworld, ein av dei strste fornyelsesparkane i Australia. Det var ein veldig, veldig kjekk dag, der vi alle fekk utfordra oss sjlv i mange forskjellige karusellar. Saman med 3-dagerspasset til fornyelsesparkane fekk vi ogs pass til eit observasjonstrn der vi fekk utsikt over heile Gold Coast. P torsdagen drog vi frst ein liten tur til South Bank i Brisbane, fr vi drog til White Water World, som ligg rett ved sidan av Dreamworld, og er eit lite badeland. Der tok vi nokre kule sklier, fr vi stakk innom Dreamworld ein liten svipptur igjen. Der tok eg og pappa Tower of Terror, som kort sagt er ein karusell p halvminuttet der du kjyrer i 160 km/t, 4,5 G-krefter og er maks 6,5 sekund vektlaus. Den var utrulig kult, og vi fekk lufta oss litt begge to!

Fredagen gjekk vi ein tur ved badestranda i Surfers Paradise, slappa av ved bassenget og spelte litt tennis, fr vi gjorde oss klare til g p restaurant. Denne kvelden feira vi 18-rsdagen min som er neste laurdag. Vi t p ein restaurant nrme hotellet, og kjpte kake og litt pynt p butikken, s desserten tok vi heime. Det var ein fin siste kveld saman med familien. Deretter bar det til Brisbane Airport tidleg neste morgon, og d vi landa i Sydney lste vi inn bagasjen vr, tok taxi inn i byen og sg p operahuset. Vi gjekk ogs litt rundt, og satte oss ned p en kaf og i den botaniske hagen. S bar det til flyplassen der vi tok farvel, fr eg satte meg p bussen tilbake til Canberra og Yass.

Eg skal ogs skrive eit innlegg der eg skriv om korleis det fles no, etter at dei har reist heim igjen. Eg oppdaterer ogs dette innlegget med fleire bilete nr/om eg fr det!