Amalie

Melbourne

Skrevet 18.08.2014 klokken 10:24 | Kategori: Australia | Kommentarer: 0

Heisann!!

Klokka 6 fredags morgon reiste vi til Canberra for ta fly til Melbourne. Etter ein god frokost p flyplassen og ein kort og behageleg flytur, kom vi fram til leilegheitene vi skulle bo i. Vi gjekk s litt rundt i byen og sg. Lisa og Michael tok meg med til eit museum (eg hugsar ikkje kva det heiter..) om innvandringshistoria til Australia. Sjlv om eg ikkje er ein museum-person i det heile, var det faktisk ganske spennande. Eg feila som liberal Unge Venstre-politikar - d eg avviste ein gresk familie sin visumsknad til 1920-talets Australia, og fekk streng beskjed om at den avgjerdsla var for streng... Deretter tok vi ein kjapp runde med Laser Mania, som eg tapte stort. Dessverre.

Nr kvelden nrma seg for vi til ein skytehall for g p skyter. Eg mtte prve lre stakkars Michael g p skyter, men med bde meget begrensa engelsk og skytekunnskaper, gikk det ikkje heilt som smurt. Kjekt var det likevel, og han blei i alle fall litt betre etter kvart! Etter dette tok vi turen til eit pariserhjul, for f oversikt over Melbourne - og for ein fantastisk fin by! Personleg likar eg Bergen betre, men Melbourne er jaggu ikkje langt unna! Klokka 7 var det fyrverkeri-show p havna, fr vi gjekk tilbake til leilegheitene for ete litt gourmetpizza.

P laurdag starta vi dagen p Victorian Museum, der eg fekk lrt meir om historia til aborginiarane. Ogs dette museumet var ganske spennande og veldig bra laga til. Deretter tok vi bybana til St. Kilda for prve ut Luna Park - p jakt etter litt adrenalin. Adrenalinjakta var mislykka fr mi side (trur eg m ha ein ganske hg adrenalinterskel), men det var kjekt likevel! Vi drog s tilbake til leilegheita, s eg fekk nyte min sikkert 100. cheeseburger sida eg kom. Ikkje bra.

Lrdag kveld var det tid for Collingwood - Brisbane p den (tydeligvis) strste fotballbana i AFL. Vertsmor er ein meget ivrig Collingwood-supporter, s difor mtte eg trosse ho og heie p Brisbane Lions. Litt for vere vanskeleg, men ogs fordi det hadde vore kult med ein lve-pin p blazeren, d ei lve er Norges nasjonaldyr. Det var ein ganske kul opplevelse - men europeisk fotball er fortsatt sporten i mitt hjerte. D vi kom heim igjen var det tid for Manchester United - Swansea, ein kamp som var ganske skuffande - meir treng ein ikkje seie om den saken.

Fr vi begynte p heimreisa p sndag prvde vi ut ein slags ny greie der vi fekk prve oss som drapsetterforskarar. Vi blei plassert i eit rom, og skulle prve lyse gter for kome oss vidare til eit nytt rom, og deretter finne ut kven mordaren var i rom 3. Vi kom oss s vidt inn i rom 2 fr tida var omme, noko som var flaut nok..

Etter mitt nske drog vi s til ei gokart-bane langs motorvegen p veg heim til Yass. Han som jobba der er no overbevist om at eg er eit naturtalent i sporten, og at eg burde fortsette med gokart. Etter frste runde hadde eg beste tid p 39,4, og d han kom bort og lova meg sponsorkontrakt om eg kom meg ned p 36, tok eg utfordringa og kjrte p. Mi beste tid vart d 37,3, og eg tok difor rekorden for jenter og var 5 sekund etter den absolutt beste tida p bana. Ganske kult, og eg kan gjerne tenke meg kjre gokart mykje oftare!

Vi kom heim seint p kveld, og eg er no heime etter ein dag p skule igjen! Halsen min har forverra seg igjen, og eg byrjar miste stemma. Ikkje kult, og meget lite attraktivt.